همه مدیران جهت شرکت در نمایشگاه ها خواهان داشتن یک غرفه قابل قبول و با کیفیت نمایشگاهی هستند تا با استفاده از آن محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند . غرفه نمایشگاهی صرفنظر از داشتن ایده های هنرمندانه و زیبا باید معرف شرکت بوده و محور طراحی آن بر اساس سیاستهای کارفرما بنیان گذاری شده باشد تا در اجرا بتواند نیازهای صاحبان خود را برآورده و بعنوان یکی از المانهای تبلیغی در پکیج نمایشگاهی بدرخشد.
واحد اجرائی این مرکز با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده پروژه های غرفه سازی را دقیقا همانند طرح ارائه شده تحویل نموده ، در کیفیت متریالهای مصرفی و نحوه اجرای آنها نظارت دقیق و مستمری وجود دارد تا ضمن تحویل بموقع پروژه ، به جزئیات دقت شود و در مجموع نهایت رضایتمندی کارفرما کسب شود .
شایان ذکر است این مجموعه برای روزهای برگزاری نمایشگاه ها یک اکیپ فنی مقیم در نمایشگاه قرار خواهد داد تا در صورت بروز احتمالی هر مشکلی در کمترین زمان سرویس دهی نماید.
در همین راستا ایده اول لوازم مورد نیاز نمایشگاهی را ارائه می نماید:
لوازم و تجهیزات نورپردازی/اسپیس و سازه های نمایشگاهی/پاپ آپ/رول آپ/کانتر(پیشخوان)/استند/استند بروشور/لایت باکس/قاب فنری/پوستر اسنپ/تخته شاسی