“سنگ فرش هر خیابان از طلاست!”
زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید.
امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.
تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
کانون ایده اول با آنالیز و بررسی بهترین بیلبوردهای شهر از لحاظ موقعیت و هزینه بهترین ها را انتخاب و برای مشتریان خود خریداری مینماید.
برخی از خدمات این واحد عبارتند از :
1-بیلبورد عرشه پل عابر پیاده خیابان کاوه در ورودی شهر و بر روی ترمینال بزرگ مسافربری شهر.
2- 3 عدد بیلبورد در سه نقطه اصلی شهر
3- تبلیغات محیطی سطح شهر.
4- فضاهای تبلیغاتی فرودگاه اصفهان.
5- نمایشگرهای شهریLED) و تابلوهای نئون).
6- تبلیغات محیطی تابلوهای سر درب و سایبان فروشگاه های عرضه کالا
و….

0