ایده اول با داشتن جدیدترین دستگاه چاپ دیجیتال با حذف لیتوگرافی و مراحل آماده سازی مرسوم در دیگر تکنیک های چاپی در این شیوه ،با امکان چاپ مستقیم فایل ، نه تنها در وقت صرفه جویی بسیار می نماید بلکه در بسیاری موارد به ویژه در تیراژهای محدود از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه تر از انواع چاپ خواهد بود همچنین با توجه به کیفیت بالای این چاپ برای نمونه گیری پیش از چاپ افست (PROOF) مناسب است.
واحد چاپ فضای خارجی
*ایده اول با در اختیار داشتن بهترین دستگاه چاپ فضای خارجی و همچنین استفاده از بهترین مرکب و مواد مصرفی مقاوم در برابر نور خورشید و بهره گیری ازکادر فنی و پشتیبانی حرفه ای،از ابتدا تا انتهای مراحل تولید،نصب تحویل پروژه در محل مورد نظر،کنار شما خواهد بود.
مواد قابل چاپ:بنر/فلکس/مش/استیکر و….
واحد چاپ فضای داخلی/خارجی
این دستگاه چاپ دو منظوره توسط شرکت CANCO ساخته شده است و قابلیت چاپ بر روی دو متربال چاپی INDOOR و OUTDOOR را دارد، علاوه بر آنکه کیفیت چاپ آن بسیار بالا می باشد.از این چاپ می توان در موارد چاپ:کاغذ دیواری با طرح دلخواه،ساتن،سولیت،لوردراپه(آفتابگیرو پرده عمودی) و.. استفاده نمود.
همچنین با استفاده از دستگاه(Flatbed) با توانایی چاپ رنگی بر روی انواع اجسام،با جنسیت های متفاوت،با وضوح بسیار بالای 720*1440 dpi دست مشتری برای چاپ تصویر مورد نظر روی هر شیئی باز میگذارد.
مواد قابل چاپ در این دستگاه:سنگ،چوب،ام دی اف،پلکسی گلاس،شیشه ،فلز،سرامیک،پارچه و…..