چرا ایده اول؟
سازمانها و شرکتها در راستای تحقق اهداف و چشمانداز خود فعالیتهای مختلف و پیچیدهای را انجام میدهند. اما سازمانهای برتر و پیشرو فعالیتها و فرایندهای کسب وکاری خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه، باکیفیت و با صرف منابع و هزینهی موثر انجام میدهند. اجرای فعالیتها بهشیوهای متفاوت، درواقع رمز برتری این شرکتها یا سازمانها در بازارهای بهشدت رقابتی امروزی است.
ایده اول انتخاب شرکتها و سازمانهای برتر و پیشرو است زیرا ایده اول مزیتهای زیر را در عرصهی بازاریابی و تبلیغات در اختیار مشتریان خود قرار میدهد:
تمرکز
ماموریت اصلی و بنیادی ایده اول ارائهی راهحلهای یکپارچه، مقرون بهصرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینههایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعهی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی شرکت عواملی هستند که بهطور هوشمندانه راهحلهای ارتباطی و تبلیغاتی توسعه یافته برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل میکنند.
هوشمندی
اهداف و راهبردهای بازاریابی و فروش سازمان شما در ایده اول به برنامههای عملیاتی یکپارچه و دقیقی ترجمه میشوند که ضمن پوشش کلیه فعالیتهای اجرایی مورد نیاز، به شرکت امکان کنترل و تخصیص بهینه هزینههای بازاریابی و تبلیغات را میدهد.
خلاقیت
هستهی مرکزی تبلیغات و بازاریابی موثر، خلاقیت است. در اتاق ایدهپردازی ایده اول گروهی از متخصصان بازاریابی، نویسندگی خلاق و هنر حضور دارند که خلاقانهترین ایدهها را برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان توسعه داده و محقق نمایند.
برتری عملیاتی
در ایده اول هیچ فعالیت اجرایی برونسپاری نمیشود. سرویسها و خدمات اجرایی ، بازاریابی و فروش ایده اول در قالب یک مجموعه و توسط برترین متخصصان و بهکارگیری روزآمدترین فناوریها اجرا میشوند. قدرت و توان اجرایی ایده اول به مشتری این امکان را میدهد که بدون دغدغه و نگرانی در خصوص زمان و کیفیت اجرا اهداف راهبردی خود در حوزهی بازاریابی و فروش و تبلیغات را پیگیری نماید.
کیفیت خدمات
ایده اول نهتنها تولیدات بسیار با کیفیتی دارد، بلکه مشتری در طول مسیر پروژه از طراحی تا ساخت و در نهایت اجرا تجربه مطلوبی در ارتباط با ما بدست میآورد. ایده اول وظیفه دارد کلیهی هماهنگیهای مورد نیاز بین خود و مشتری را بهسرعت، بهدقت و با قابلیت اطمینان بالا تحت نظر داشته تا خدماتی با کیفیتی برتر به مشتری ارائه گردد.
برگزاری سمینار و همایش
واحد همایش ها با خلق ایده های جدید و بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه ایده پردازی، سازماندهی، برنامه ریزی، برگزاری و اجرای ازصفر تا صد یک همایش،رویدادها، افتتاحیه و اختتامیه را به نحو شایسته خود ارائه می دهد…
اقدامات کلی تیم اجرائی جهت برگزاری یک همایش یا کنفرانس و یا…..
1-تعیین موضوع
2-شناسائی محل برگزاری
3-زمان برگزاری
4-ارائه ایده های مرتبط با موضوع همایش
5-تعیین هزینه های اجرائی
6-مشخص شدن تیم اجرائی و تقسیم وظائف
7-تهیه دعوت نامه(کارت دعوت)،فراخوان ، متن اس ام اس و …..
8- دریافت لیست مدعوین
9-ارسال فراخوان و بازاریابی –اسپانسر-ارائه غرفه به شرکت های وابسته به همایش ….
10-تهیه پکیج ارسال به مدعوین(کارت سینه-کارت آفیش-کارت دعوت-کارت پارکینگ و …..)
11-طراحی و چاپ بروشور،کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی
11-دعوت از چهره های گوناگون(سیاسی،فرهنگی،هنری،ورزشی و …)
12-برگزاری کنسرت ها-تئاتر-شعبده بازی و ….در همایش ها
13-گروه حرفه ای طراحی و اجرای دکور و استیج برنامه
14-بهره گیری از بهترین ها در زمینه تصویر برداری(FUII HD) و عکاسی
15-بهتربن های صدابرداری، نورپردازی و صحنه آرایی
16-امکان برگزاری نشست های مطبوعاتی
17-طراحی و اجرای برنامه نورافشانی
و…….